Friday, December 11, 2009

Jalan-jalan

Yo! saye baru balik dari berbowling dan membeli-belah ringkas.

Ok...

Aku pun taktau la kenapa aku seronok evrytime nak berbowling padahal aku tak pernah pun menang kalau berbowling. Jangankan menang, jatuhan pin ke-2 tertinggi pun jarang-jarang je. Mungkin itu lah dia salah satu game yang boleh dikatakan semua orang suka main or yang boleh dilakukan secara spontan lepas jalan-jalan di mall ataupun makan ataupun bershopping. I'm just not good at indoor games. Lainkali kalau nak ajak aku main, ajak la main netball ke, paintball ke, wall climbing ke. Ala..mana-mana yang outdoor sikit la. Hah, kat situ, barulah terserlah ketangkasan aku yang taklah seberapa ni :P. Tadi memang lah aku kalah. Jatuhan pin tak sampai 100 pun. Tak macam dulu. Actually I was thingking of going for archery. Aku agak yakin yang dekat bowl lanes tu ada archery. Tapi eh aku lupa daa..yang ada itu ialah bowl lanes yang di Megamall Kuantan. Warga Kuantans or kawan-kawan yang pernah buat Pre-Degree ngan aku kat Kuantan dulu ~ ingat tak? Betul la kan kat Megamall tu yang ada tempat archery kan?

Lepas tu, Pergi Guardian plak. Ini lagi satu tempat yang aku alah sikit selain dari Watson's. Bak kata Siti Adeb, tak pernah lagi beliau jumpa orang yang akan berbelanja agak banyak kalau masuk ke kedai-kedai macam ni walaupun hanya singgah - singgah saja. Iye. Itu lah saya. Entah macam-macam menda saya beli. Kadang-kadang benda yang tak berfaedah pun. Hihi. Tadi berhabis agak banyak la jugak membeli food supplements dan juga, hand sanitizer yang Eskulin tu. Ha, sekecik-kecik tu pun aku beli je. Kalau ikutkan, Eye Mo moist dan beberapa benda lain seperti berus gigi, feminine wash, dan ape tah lagi aku dah ambik dah tadi tapi letak balik sebab rasa-rasa macam tak cukup bajet je. And the most important thing is, I came to my sense that I don't really need them pun. Bagus tak?? ::D Tapi ada jugak barang yang perlu tadi. Err.. tapi takpe la. Hold back dulu. ;P. Tunggu last gaji masuk next week kot. InsyaAllah..

Baiklah. Saya nak err..saya nak buat menda lain plak..

Oh, malam esok ada appointment di 'Spa Q' pulak. Terlupa ada sehati berdansa. Orang tu kata malam esok free, saya pun on je lah. Ish!




No comments: