Tuesday, July 28, 2009

During Sick and Healthy





  • Aku cranky bila aku mengantuk tapi tak dapat tidur.


  • Aku jadi degil bila aku sakit. Aku tak suka makan ubat dan aku takut jumpa doctor.




  • Aku jadi semacam kurang asam kalau aku penat gila babeng tapi ada orang yang semacam nak gurau-gurau manja tak bermunasabah dengan aku.

*Erm..baru aku sedar aku ni sebenarnya moody dan agak mengada-ngada orangnya. Tapi kalau dengan dia saje.

Tapi aku tak perlu risau lagi. Aku tau seorang lelaki yang mampu melayan semua karenah aku ini dengan jayanya. Seorang lelaki yang tahu menjaga aku bila aku sakit tapi tak sedar diri degil. Seorang lelaki yang tahu aku perlukan masa untuk tidur sekejap demi menghilangkan perangai cranky aku itu.


Dia...

Mohd Azrin bin. Mohd Azhar

Aku nak kawen dengan dia. Walaupun dia berperangai seperti ayah-ayah ketika bertegas suruh aku makan ubat dan marah aku kalau aku mengada-ngada, aku tetap nak kawen dengan dia. Sebab aku tau, dia akan menjadi seorang Ayah yang baik untuk anak-anak aku nanti. InsyaAllah...

P/S: sekarang aku masih demam lagi. Badan masih panas-panas. Tiada lagi orang nak berdiri sebelah aku dan tunggu(paksa) aku habiskan air masak sebanyak 4 mugs, dan jaga waktu makan ubat aku. Aku tak suka makan ubat. Kalau aku tak makan, ada dua je sebabnya. Satu, sebab memang aku terlupa dek ketidakprihatinan aku. Dan dua, sebab aku memang saje-saje taknak makan sebab aku tak suka makan ubat. Aku rasa pil tu macam tersangkut kat trakea aku je.

Ma! nak kawen!!

(rasa macam kena pergi clinic je lepas ni. pasti clinics di seri iskandar sekarang ni murah dengan MC)

No comments: