Sunday, December 21, 2008

ha??? aku tak kerja dah??!!

iye..aku dah tak kerja. start hari ni aku dah boleh lepak-lepak kat umah. tapi nak kene pergi hantar balik uniform and apron and name tag pizza hut or else aku tak dapat la balik rm50 aku. and baru malam tadi aku perasan, kaki aku lebam-lebam. aku baru teringat, time aku kene keluarkan motor riders yang 6 buah tu, kaki aku selalu je terkena kat pedal motor tu. aku ada rse sakit, tapi aku tak tengok la (tak sempat pun nak tengok). mana tak nya, aku ni mana lah pandai tunggang motosikal, tiba-tiba pulak time opening, tugas aku kene keluarkan motosikal rider and susun mereka lawa-lawa kat luar pizza hut tu kan. pandai ke tak pandzi ke, kene la buat kan, dah kerja kan. nanti aku upload kan gambar motosikal yang telah pun aku susun cantik dan kemas kat tepi pizza hut itu. sampai hari ni pun aku tak berapa nak percaya yang aku hari - hari mengalihkan motsikal-motosikal itu (dengan keadaan aku yang tek pandai motor ini).

oklah kawan-kawan, aku nak pergi hantar uniform aku ni. sehingga bertemu lagi di lain masa, selamat tahun baru, selamat berazam baru (aku pun tak set lagi azam baru ni)...tata.

wassalam...

p.s: i'm gonna miss the pizza hut team members, despite everything...mmmuaxx!!!
diorang best! macam somtam 'abang kakak' kat depan pizza tu.

1 comment:

ills said...

nak pesan baju thrift tak?