Wednesday, December 17, 2008

break

huhuhuhu..aku kat cc sekarang ni. hari ini bekerja 8 jam. so dapat la break 2 jam. tadi dah pergi makan sorang-sorang, so taktau ape dah nak buat. so aku datang la cc. lama dah tak update blog kan. lately sangat penat dan sangatlah malas. tapi ini sebab dah takda gang nk break sama-sama, aku datang la cc. huhu. pukul 4.30 sat gi kene masuk balik dah. malam ni habis pukul 9.
diumumklan, 20 haribulan ini, ialah hari terakhir aku sebagai Pizza Hut Team Member. lebih kurang 1 bulan dan 1 minggu je la aku kerja kat Pizza Hut ni. pengalaman, not bad. aku jumpa macam-macam jenis customers. ada yang aku seronok layan mereka, ada yang macam nak perli-perli je sebab depa tu tak reti nak hormat orang langsung! and, ada jugak foreigners yang aku serve, kata i am a very beautiful lady! hahahahah! *biarkan aku nak perasan sorang-sorang ok*. but overall, banyak sangat lah pengalaman aku dapat walaupun baru kerja sebulan lebih je kat sini. bayangkan la, dalam satu hari, berapa ramai customers datang. so seramai itulah jugak yang aku jumpa. tak kurang jugak customer yang dapat no telefon aku (bukan aku bagi, tapi manager aku yang bagi). macam-macam!
lepas settle semua ni (kerja aku), aku dapat la jumpa dengan Mr. Boyfriend!!! yeyey! tak sabarnye lah!!! and of course, nak siapkan research proposal aku sikit lagi lah. yeyey jugak.

No comments: