Thursday, May 14, 2009

Rambutku Pendek

Faedah berambut pendek:
1. Jimat syampu
2. Nampak cool (kalau ianya berseusaian dengan anda)
3. Mandi dan cuci rambut sekejap saje!
4. Rambut cepat kering
5. Kepala jadi ringan gila

Faedah berambut pendek:
1. Anda tak dapat menyikat rambut
2. Anda tak dapat mengalun-alunkan rambut di depan kipas atau di mana-mana tempat berangin
3. Anda akan rindu rambut panjang anda yang dapat diikat 'pony tail' mahupun tocang.
4. Bila bangun dari tidur rambut anda jadi macam super sonic (kalau rambut anda jenis frizzy)
5. Bila nak taruk conditioner, anda sukar untuk menyapunya tanpa conditioner itu menyentuh kulit kepala anda. So,jadi la macam Wolverine kejap.

Hurm..sama banyak je pro and cons dia. So, tak kisah lah rambut aku dah pendek gila pun! Rambut aku dah pendek macam rambut Rihanna, siot!

Beginilah lebih kurangnye.


Itupun akibat daripada tukang gunting tu tersalah gunting rambut aku yang sepatutnya yang mana aku sangat tak berkenan. Aku dan kawan aku bersepakat memendekkan gilakan saje rambut aku terus. This is the second craziest thing I've ever done to my body after piercing my belly button. Lol!


Macam Cik kak ni pun cun juga!

Baru ingat nak simpan rambut panjang. Tahun bilalah gamaknye...


Dengan aku ginilah jadiknye

(Maaf muka macam kene lenyek. Baru balik meronggeng)


3 comments:

ills said...

hot

W. Suhailaliza W. M. H. said...

sape hot?
aku ataupun dua cik kak's di atas ini??

ills said...

aku la gila. ur hair's hot