Friday, June 19, 2009

Aku Yang Marah

Oooh..marahnye aku!!! Seawal begini bikin hati panas saje! Memang merosakkan kesabaran aku. Dah la orang yang buat aku marah tu tak heran pun kalau aku marah. Lagi la naik gila aku kat dalam ni.

Tau tak, anak buah aku yang lelaki ni, dia pergi masukkan air dalam botol syampu aku!!!


Kimmeeeennnnnnnnnn~


Waaaarghh!! Geramnya! Tadi masa nak mandi, terkejut aku tengok syampu aku cair je. Sekali aku goncang botol tu bunyi macam air je. Geram je aku nak picit botol syampu tu nak make sure yang apa yang aku fikir itu adalah benar (dah tinggal separuh jugak la syampu aku akibat aku tak percaya kejadian tu dan aku picit, bukak cap ia dan tuang nak tengok secair mana syampu aku telah diperlakukan). Patutla hari tu aku pakai syampu mak dia pun cair semacam je. Aku ingatkan sebab memang syampu mak dia dah nak habis so mak dia taruk air. Budak kecit ni punya kerja rupanya. Dah la sympu aku tu baru lagi, banyak lagi. so wajar la aku nak marah kan? *panas hati lagi*


Lepas aku mandi, aku keluar, tanya budak kecit ni,

"adik, adik main syampu achu ea?"


dia geleng-geleng kepala. Aku panggil dia pergi bilik air, kasik tunjuk sikit botol syampu baru dia kenal itu syampu siapa.


Dia geleng-geleng kepala lagi. Aku tanya lagi,


"adik bubuh air dalam syampun achu ea?"


Muka terkantoi. Dia senyum je. Kimeeennn~


Geramnye aku!!

Ini la pesalah terbabit. Beliau seorang yang hyper active dan suka menyanyi. Buat apa pun nak menyanyi. Beliau juga suka melompat setempat dan melompat sekeliling rumah. Kalau tak lompat, berlari. Nak tengok dia berjalan, jarang-jarang sekali.

Selama aku berkecimpung dalam dunia Nanny ini. beliaulah yang telah membuat aku menjadi garang macam mak tiri. *still marah lagi hal syampu cair*

3 comments:

Amir Syafiq said...

hehe kimennnn....

LeSScAkAp said...

aku ignatkan ko marah sebab org curik telekung ke....

orang kipet parking spot ke

rupanya marah sebab shampoo jadik cayor ye

hahahahah

kimennnnnnnnn hahahahaha

mInImOy said...

hoho. bunyik mcm my little cousins je. tp u got less problem there. at least he's only one.

i usually have 3 little devils with me when i go back miri. so..dpt imagine x how stressful i could be at that time? haha.

nevertheless, they're cute, huh?