Friday, June 12, 2009

Aok lah!

Aie. Aku asa aku pun sawak dialect dah decayed tok! Tok lah aku asa sik best coz sikda oghang mok klaka ngn aku lam dialect ya! Kawanku, Eapa, mun nya klaka ngn aku nektok, nya sikmok gik klaka cam besa nok mek orang klaka time di shah alam nun. Nya mok juak klaka lepeh! Eapa ko!

Mok harap gerekku? Nang sikda lah nya mok klaka sawak ngn aku. Nama jak diam siya tapi nya sik pande juak. Aku gik pande bah.

Ku dapat asa nok aku nang sik akan pande klaka sawak gik coz nektok everybody dah jaoh bah. Mun kelak dah tua, baru mok jumpa gik, maybe aku dah babo time ya. Sik apatlah mok catch up everything dengan mudah.

* * *

But for now, aku nang ingga with the situation that i'm facing now. Not to say ingga, but sedeh bah. Gerekku sik apat balit bulan tok coz ya ada lah something wrong there. So, sik apat la mok berdating (kenja endah aku tok).

Ah, it's already 2! Baek aku tido. Mata dah itam kedak panda. Sik molah assignments and thesis pun cam tok juak upa.

*sorry, palak sik cun mlm tok*
I miss my friends muchos. Jadi gila klaka sorang dirik!

No comments: