Wednesday, February 18, 2009

bukan paling indah

hari ini bukanlah hari yang paling indah dalam hidup aku.

1. awal-awal pagi lagi aku dah kene selsema (actually sejak malam semalam). belum apa-apa, habis dah smudge eye liner dek kerana mata berair akibat bersin tanpa henti. itu belum pergi ke kelas lagi tu. disebabkan tak tahan, aku decided nak makan juga Zyrtec. tapi perut kosong la pulak. so aku cari la makanan kat dapur. ada roti. tapi takkan nak makan kosong je. oh, aku jumpa coki-coki. jadi, aku spreadkan lah coki-coku duo ke atas roti dan makan. terus aku makan zyrtec. baru lah ok sikit.

2. tapi, kelas agak best hari ni sebab belajar J CROSS.

3. tapi, kapal sailorBoy keluar dari Bintulu hari ni. beliau akan menuju ke Chita, jepun. isk. dijangkakan 3 Mac baru masuk balik ke Bintulu. lambat lagi. tapi nasib baik lagi seminggu beliau boleh contact aku dari Jepun melalui sms dan juga telefon awam yang disediakan dalam kapal itu. (fyi, there is only one phone to cater almost 30 - 40 people. how's that?!). jawabnya, beliau kena tunggu turn la. kesian kami.

basically, Rabu adalah hari yang agak packed bagi aku. class pukul 8.30a.m-10.30a.m, 2.10p.m-5.00p.m dan 8.00p.m-10p.m. berbanding dengan hari Selasa, pukul 11.30a.m - 12.30a.m sahaja dan Khanis, 8.30a.m-10.30a.m sahaja. oh, aku ada presentation untuk kelas esok. entah cukup entah tidak ilmu yang ada ni untuk disampaikan kepada rakan sekelas esok.

baik aku balik sekarang, masak untuk lunch, dan bersiap untuk ke kelas seterusnya. sekian.

p.s: I miss sailorBoy already.

No comments: