Saturday, February 21, 2009

Ya Tuhan!

aku sedar aku ada article reviews yang perlu disiapkan. tapi malam tadi, di masa kelapangan, aku start baca buku cerita "Where the Heart Is" yang aku pinjam dari Ili. memang tak sedar diri.

lepas lunch tadi, kononnya nak start buat article reviews, tapi aku pergi main Poladroid pulak dah in lieu. tapi aku sempat la edit-edit article review yang satu lagi yang aku dah siapkan awal dulu. tambah-tambah points saje.


tapi poladroid ni memang best la. thanks to Ili sebab perkenalkan menda ni. dia adik-beradik photo editors la jugak tapi tidak lah secomplicated Adobe. lagipun, application dia tidaklah sebanyak Adobe ataupun Photoscape. it is far from that! tapi ia sangat cool dan cute! aku bukanlah fanatik dengan benda-benda cute ni. tapi dia memang cute la. bunyiknya, bentuknya yang macam ala-ala polaroid camera tu.

ini je dia bendanya. polaroid yang ada pink ribbon tu dah siap. yang takda tu belum lagi. dia macam polaroid betul tu, kena tunggu dia developed dulu. cool!!!

yang ni pulak hasil gabungan photoscape and poladroid. mula-mula aku guna photoscape. lepas tu baru buat guna poladroid.

hurrmm..aku ni, macam kanak-kanak je. kerja tak siap. tapi duk main-main benda-benda alah ni pula. Tolong.

PROCRASTINATION sangat in sekarang!

No comments: