Thursday, February 5, 2009

my friend's birthday!

yeay, today is Bobo's 23rd birthday!!! he's real name is Mohd Izzat bin Abd. Rahman. ramai kawan-kawan aku yang hari dilahirkan dalam bulan February ye.


happy birthday to you...
happy birthday to you...
happy birthday to BOBO....
happy birthday to you...





nah nah..tiup lilin ni Bo. tadi aku dah bagi kacang free dari Halim kan?? hehehe...

hurrmm...hari ni agak hectic buat aku. class awal-awal pagi lagi. pukul 8.30 class current issues in education yang mana pagi tadi aku telah melakukan serkap jarang yang tepat ketika menjawab soalan lecturer. hahaha!!! (aku tend to cakap banyak kalau mengantuk dalam class sometimes jadi merapu). lepas tu, ada class pukul 11.30 pulak. iaiatu family counseling. ye, aku minor in counseling. sejam je class tadi. tapi lepas tu, aku bertugas untuk menjana kewangan bagi seminar class Professional Development kami. kami (Hiezel, Darina, Sheila dan aku) bertugas setiap hari khamis. kami di bawah biro 'program and protocol' untuk seminar misteri yang bakal kami anjurkan nanti. jeng jeng jeng!



inilah cik Hiezel yang gebu!




ini pulak cik Darina kite..



ini kami main jual-jual...


tapi sebelum semua ini, kami (Eapa, Ili dan aku) telah singgah ke canteen baru kami yang sangat suci putihnya sebelum masuk class pukul 8.30a.m tadi. disebabkan cantik dan baru sangat canteen/cafe itu, kami pun ambil la gambar kenangan. maklumla, kami dah kat sini sejak 3 1/2 tahun dulu, mana ada cafe tu cantik macam ni...so excited!




by the way, my phone battery can last for 3 days without charging now. if you know what i mean.

and, i have this CALL assignment that anytime from now pun boleh buat everytime pergi library. tapi tak buat-buat pun.
bagusnye la~

No comments: