Thursday, February 5, 2009

saya ditag oleh Epifah



1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.
-dah

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.-
- ini Epifah punya kerja la..saya pula gatal je nak buat.. beliau seorang yang bijaksana. saya kagum dengan beliau. beliau cantik, sweet, kelakar jugak. beliau COOL~

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnye (anda di-tag).

1. saya seorang student

2. saya suka pengetahuan am. tapi saya jarang baca akhbar

3. saya skema (kadang-kadang)

4. saya tak pandai berenang

5. saya takut akan ketinggian dan kelajuan yang melampau.

6. saya tak cute

7. (tapi) saya rasa saya juga cantik dan seksi. is that too vain???

8. saya perasan (refer to the previous statement)

9. saya suka makan

10. (tapi) badan saya lambat naik. berat je naik dulu

*nak tambah satu lagi boleh?? BOLEH!

11. saya takut lelabah. sebenarnya saya geli kumbang baik besar atau kecik.


4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnye dan menyatakan nama mereka di blog anda.
- saya takmau tag orang sebab orang takkan buat dan itu akan mengecewakan saya :(


5. Jangan lupe melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah ditag.
- ulang suara. saya tak mengetag orang (kali ni)

No comments: