Thursday, March 19, 2009

Hari Yang gelap. Masih Belum Terang

Goshh!!

Rasa macam nak hantuk-hantuk kepala kat dinding. Pilunya bila kita dah tau yang kita dah tersalah jawab soalan sedangkan jawapan itu ada dalam kepala kita! Oh, Pilu. Pilu.

Hati aku kosong. Tiada perasaan kepada sesiapa pun kecuali kepada... oh, aku tak perlu beritahu di sini. Hati aku kosong macam tin-tin kosong yang bila diketuk, bunyinya lohong. Yang bila disepak, bunyinya berdenting. Itulah hati aku sekarang ini. Hati aku dah mati ke? Oh, itu sangat tragis.Hati aku tidak berminat untuk sesiapa, atau apa jua. Kecuali kepada ketenangan dan perkara baru yang boleh membuat adrenalin aku melonjak. Tapi mustahil. Sangat mustahil.

Aku selalu terfikir, bila lah gamaknya aku akan dapat apa yang aku inginkan, walaupun hanya untuk sekejap saja? Walaupun hanya untuk meluahkan apa yang dirasa?

Why can’t she cry?
She has been so rotten
With none of the feelings are spoken

Why can’t she cry?
Fear is in the middle of life
She questions if she will survive
Even though, it is somehow desensitized

Why can’t she cry?
She is frozen that she has no clue
She is standing alone like no one knew
She is crying inside, and

maybe it is about you.

2 comments:

liisa said...

elly...wuts up?
rilek2. kmk agik la tersasar jauh dr sasaran. my poor cloudy answer sheets. huh!

W. Suhailaliza W. M. H. said...

haih. nang lah sik apat terima!
terbang 10marks camtok jak.

tp sik hal. final exam masih ada.

hahaha~ errr.