Thursday, March 26, 2009

today I am random

“…men go for the obvious, Betty.”

Daniel Meade to Betty.

Me: But why the obvious, men? It's not fair. What about the inside?

Holly : It’s like I’m trying on a pair of new shoes that I really wanna buy it but it just don’t fit.

William: How about go in bare foot for a while?

P.S: I Love You, 2007.


Me: Yes, I have to agree. New pair of shoes gives us blisters and muscle pain sometimes. But we love it! This is not about shoes, young lads!

“My business is to create. It doesn’t matter what you do with it.”


Me: Yes. Ko pikirlah sendiri.

'wilayah mana ku tuju, tak kutemui secantikmu..."

Cup Coffee Sugar - Meet Uncle Hussein.

Me: Oh, Indahnya...lagu pun simple, tapi best!

***jump***

Hari ni hari yang tak berapa best. Tadi pergi sekolah, sebab dia panggil buat AE. Ingatkan dapat distribute questionnaires. Rupanya dia suruh tinggalkan questionnaires dan dia akan suruh salah seorang cikgu uruskan. Buang masa, tenaga dan duit aku je pergi sana. Esok pulak kena pergi ambik pulak.

Tadi, masa jalan dalam vincci yang 2 1/2 inci ni, aku nak terjatuh dek kerana lantai licin kat kaki lima kedai tu. nasib baik tak sempat jatuh sebab slipped je. Tapi agak terhayun 360-lah jugak beg Crocs yang aku pegang kat tangan ni. Pulak tu, depan lelaki-lelaki yang melepak dan "wit wit" perempuan tu. Nasib baik tak terjatuh. Dalam baju kurung? Oh, jangan bayangkan.

Tapi petang ni kami serumah nak pergi tengok the Confessions of a Shopaholic!! Yabeda beduuu!!! Ok la. Baik aku try reserve tickets dulu kan? Karang tak pasal-pasal je hampagas lagi (aku la).

No comments: